کولر گازی ایستاده

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



کولرهای گازی مستقل دارای مزیت منحصر به فردی هستند زیرا می توانند در مکان هایی نصب شوند که فضای دیوار یا سقف در دسترس نیست، بنابراین اغلب در کافه تریا، فروشگاه های رفاه، اتاق های پذیرایی بزرگ، راهروهای هتل و اتاق ها یا اتاق های مشترک. سرورها نصب شده اند واحدهای تهویه مطبوع ایستاده جریان هوای بسیار قدرتمندی را ارائه می دهند و همچنین سریع نصب می شوند که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند! ارائه خدمات نصب کولر گازی ایستاده از تمامی برندهای معتبر. همچنین یک نصاب مستقل کولر گازی در تهران داریم که بهترین خدمات را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک نصاب مستقل کولر گازی برای نصب در منزل، محل کار، فروشگاه یا اتاق سرور خود هستید، با ما تماس بگیرید.

سرویسکاران مفتخر است که کولرهای گازی ایستاده بدون کانال کف را در تهران معرفی کند. مشابه مینی اسپلیت بدون کانال دیوار بلند، یونیت ایستاده زمین بسیار کارآمد است، نیازی به کانال کشی ندارد و بسیار بی صدا است. دستگاه های تهویه مطبوع مستقل برای فضاهای تجاری یا خرده فروشی بزرگ مانند رستوران ها، مطب پزشکان، امکانات پزشکی، دفاتر شرکت ها ایده آل هستند. یک واحد 24000 BTU می تواند فضاهای تا 1000 متر مربع را گرم و خنک کند و چندین واحد را می توان در فضاهای بزرگتر و در مناطقی با جمعیت بالا نصب کرد. در مقایسه با سیستم‌های تهویه مطبوع پکیج و سیستم‌های اسپلیت سنتی که از کانال‌ها استفاده می‌کنند، یک واحد روی زمین می‌تواند با مصرف ۴۰ درصد انرژی کمتر، فضا را گرم و خنک کند. این باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایش و سرمایش می شود. ما تمام کارهای نصب را در محل انجام می دهیم. برخی از پروفایل های پروژه ما شامل دفاتر پزشکی، رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی، توسعه مسکونی و خانه های خانوادگی است.

کولرهای گازی را روی بالکن و دیوار نصب کنید

نصب کولر در بالکن یک ساختمان آپارتمانی چیزی است که بیش از خود نصب نیاز دارد. محدوده برای هر ساختمان می تواند متفاوت باشد. برخی می توانند بسیار آسان و برخی دیگر بسیار دشوار باشند. به طور کلی تنها جای یک یونیت خارجی در این شرایط نصب آن در بالکن آپارتمان است. بسته به عرض فضای بالکن، ممکن است لازم باشد ابعاد یونیت خارجی بررسی شود. اگر یک واحد 2.5 کیلوواتی یا 3.5 کیلوواتی بخرید، این مشکل بزرگی نیست زیرا همه واحدها تقریباً یک اندازه هستند. این محدوده 5 کیلو وات است که می تواند واحدهای خارجی در اندازه های مختلف داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که یک واحد آرام بخرید تا همسایگان شما شکایت نکنند. همه واحدهای سیستم اسپلیت دیواری معمولاً در محدوده بسیار آرام قرار دارند. هنگام از دست دادن فضای بالکن، توجه به این نکته ضروری است که نباید چیزی مانند گیاهان یا باربیکیو را روی آن قرار دهید (بله، قبلاً آن را دیده‌ایم) زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند و گارانتی شما را باطل کند. همچنین از قرار دادن چیزی در جلوی دستگاه که می تواند جریان هوای خارج از دستگاه را محدود کند، قرار ندهید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا واحد بیرونی مناسب برای موقعیت مکانی خود را پیدا کنید. سرویسکاران می توانند خدمات نصب کولر گازی را در بالکن به شما ارائه دهند.

آیا کولر گازی دیواری جدیدی را که می خواهید نصب کنید تهیه کرده اید؟ یا شاید فقط می خواهید مکان کولر گازی موجود خود را تغییر دهید؟ ما سالها تجربه در زمینه نصب کولر گازی دیواری داریم. از تعویض کولر گازی دیواری موجود گرفته تا ایجاد سوراخ جدید، قاب بندی و قالب گیری و نصب کولر بر روی دیوار، همه این کارها را انجام می دهیم. ما درک می کنیم که کار باید عالی باشد و مانند یک تکه مبلمان در اتاق به نظر برسد. هنگامی که به دنبال خدمات کولر گازی دیواری در نزدیکی خود هستید، فقط با تکنسین های سرویس تماس می گیرید. نصب کولر بر روی دیوار یک ایده مقرون به صرفه برای یک اتاق متوسط ​​است که هیچ خنک کننده ای ندارد. تجربه قبلی در نجاری کار را آسان تر می کند، به خصوص که نصب دستگاه شما نیاز به ایجاد سوراخ از طریق دیوار دارد. نصاب های ما از ابتدا تا انتها به صورت حرفه ای کار می کنند: آنها به خوبی آموزش دیده، منظم و مرتب هستند. نصاب های ما مجهز به تجهیزات پیشرفته ای هستند که به شما در نصب یک کولر گازی با کیفیت در تهران کمک می کنند.

سرویسکاران به نصابان خود افتخار می کنند و شما پس از اتمام نصب به آنها افتخار خواهید کرد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از خانه و وسایل شخصی شما در هنگام نصب محافظت کنیم. مشتریان رضایت شما را می خواهند و آن را از طریق خدمات حرفه ای به دست خواهند آورد. ما فراتر از انتظارات شما خواهیم بود. ما فکر می کنیم همه چیز مهم است و ما می خواهیم شما بیش از کمال و بهترین خدمات مشتری را که انتظار دارید و سزاوار آن هستید تجربه کنید. تهویه مطبوع دیواری یک منظره رایج است، به خصوص در خانه های قدیمی و بلوک های یکپارچه. این در درجه اول به این دلیل است که نصب آنها بسیار ساده تر از سیستم های اسپلیت است - همه چیز در جعبه ای قرار می گیرد که روی قاب پنجره شما قرار می گیرد. شما به سادگی کولر گازی را روی دیوار نصب می کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 15:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: